Η τελευταία αξιολόγηση της Παγκόσμιας Τράπεζας, ως προς την αποτελεσματικότητα του τομέα των Logistics και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, ανέδειξε την Ελλάδα στην 19η θέση το 2023 από την 42η θέση το 2018.
Η Εθνική Στρατηγική για την Εφοδιαστική Αλυσίδα επικεντρώνεται στους εξής άξονες:
-Αναβάθμιση των υποδομών, με αιχμές τη δημιουργία νέων εμπορευματικών κέντρων όπως το Θριάσιο Ι&ΙΙ, το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιανατολικής Ευρώπης στη Φυλή και το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη σύνδεση του σιδηρόδρομου με λιμένες και βιομηχανικές περιοχές.
-Ψηφιακός μετασχηματισμός, με πρωτοβουλίες όπως η συμμετοχή του Υπουργείου Μεταφορών στο συγχρηματοδοτούμενο έργο FENIX, που αποτελεί το πανευρωπαϊκό ψηφιακό δίκτυο πληροφόρησης στις μεταφορές και τα logistics.
-Η Βιώσιμη και Πράσινη Εφοδιαστική, με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τομέα.
-Η βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης των επαγγελματιών του κλάδου.
Η Εθνική Στρατηγική για την Εφοδιαστική Αλυσίδα επικεντρώνεται στους εξής άξονες:
-Αναβάθμιση των υποδομών, με αιχμές τη δημιουργία νέων εμπορευματικών κέντρων όπως το Θριάσιο Ι&ΙΙ, το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιανατολικής Ευρώπης στη Φυλή και το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη σύνδεση του σιδηρόδρομου με λιμένες και βιομηχανικές περιοχές.
-Ψηφιακός μετασχηματισμός, με πρωτοβουλίες όπως η συμμετοχή του Υπουργείου Μεταφορών στο συγχρηματοδοτούμενο έργο FENIX, που αποτελεί το πανευρωπαϊκό ψηφιακό δίκτυο πληροφόρησης στις μεταφορές και τα logistics.
-Η Βιώσιμη και Πράσινη Εφοδιαστική, με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του τομέα.
-Η βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης των επαγγελματιών του κλάδου.