Το πλαίσιο κανόνων σχετικά με τον χαρακτηρισμό ελαφρών φορτηγών (μεικτής μάζας κάτω των 3,5 τόνων) τύπου «pick-up», που φέρουν αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας, ρυθμίζεται με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Ειδικότερα, με αφορμή και τα σχετικά ερωτήματα πολιτών, σημειώνεται ότι οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά.
Με αυτόν τον τρόπο αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους.
Πηγή: https://vorioeviotika.blogspot.com/
Ειδικότερα, με αφορμή και τα σχετικά ερωτήματα πολιτών, σημειώνεται ότι οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά.
Με αυτόν τον τρόπο αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους.
Πηγή: https://vorioeviotika.blogspot.com/