Ολοένα
και περισσότεροι Βορειοευβοιώτες την
προκρίνουν ως καλύτερη λύση για την
εξυπηρέτηση της βόρειας Εύβοιας
Με
αφορμή αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα,
σχετικά με την επιθυμία πολλών
κατοίκων της βόρειας Εύβοιας να
εξυπηρετείται καλύτερα η περιοχή, έχει
ξεσπάσει διχόνοια κάποιων τοπικών
παραγόντων για το πως μπορεί να επιτευχθεί
η εξυπηρέτηση αυτή.
Κάποιοι
παράγοντες, κυρίως από την Αιδηψό και
τη Λίμνη εκφράζουν την επιθυμία να
υπάρξει διάνοιξη παραλιακού δρόμου
από Ψαχνά-Λίμνη στις δυτικές πλαγιές
του όρους Κανδήλι για να εξυπηρετούνται
καλύτερα οι περιοχές της Αιδηψού και
της Λίμνης, ενώ κάποιοι άλλοι προκρίνουν
τη διάνοιξη δρόμου που θα συνδέει τα
Ψαχνά με την Ιστιαία, μέσω Προκοπίου,
ώστε με αυτό τον τρόπο να εξυπηρετούνται
περισσότερα χωριά της βόρειας Εύβοιας
και όχι μόνο η Λίμνη και η Αιδηψός.
Τα
δύο μέρη υποστηρίζουν με θέρμη τα
επιχειρήματά τους και ορισμένες φορές
αλληλοκατηγορούνται.
Και
οι δυο πλευρές έχουν κάποιο δίκιο,
υποστηρίζοντας η κάθε μια την πρότασή
της, έχουν όμως ένα μεγάλο εμπόδιο: το
μεγάλο κόστος υλοποίησής τους.
Έτσι,
ολοένα και περισσότεροι Βορειοευβοιώτες
προκρίνουν ως λύση μια παλιά φιλόδοξη
πρόταση που ευκολότερα ως οικονομικότερη
μπορεί να υλοποιηθεί και αφορά τη διπλή
ζεύξη Μαλιακού, ένα έργο που μόλις γίνει
θα συνδέσει τη βόρεια Εύβοια με τη
Φθιώτιδα.
Το
έργο αυτό θα στοιχίσει λιγότερα χρήματα,
καθώς προβλέπει την κατασκευή δύο
γεφυρών που θα ενώνουν Ασπρονέρι - Κάβο
και Βασιλίνα - ακρωτήρι Τάπια με μήκος
4 και 3 χλμ αντίστοιχα.
Φαίνεται
η διπλή ζεύξη Μαλιακού να είναι μια καλή
λύση για την εξυπηρέτηση της βόρειας
Εύβοιας.
Σε
κάθε περίπτωση, πρέπει να τερματιστούν οι όποιες αλληλοκατηγορίες.
Όλοι
αγαπάμε τον τόπο μας.