Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, ανακοίνωσε τα εξής:
«Ομόφωνα και κυρίως χωρίς να χαθεί χρόνος εγκρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειάς μας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της Παράκαμψης Χαλκίδας – Ν. Αρτάκης – Ψαχνών για το τμήμα προαίρεσης 1: “Υψηλή Γέφυρα Χαλκίδας – Νέα Λάμψακος”.
Έχει προηγηθεί σειρά παρεμβάσεων που κάναμε τα τελευταία χρόνια, οι οποίες οδήγησαν -με τη στήριξη σαφώς και των βουλευτών και Δημάρχων της Εύβοιας- σε θετικές εξελίξεις.
Bασικότερες είναι εξής:
#Να γίνουν ανισόπεδοι όλοι σχεδόν οι κόμβοι του νέου οδικού άξονα.
#Να συντελεστεί απαλλοτρίωση γης με πρόβλεψη για τετράιχνη διατομή.
#Να συμπεριληφθεί στο έργο η παράκαμψη Ψαχνών - (Καστέλλας).
Στη δε προταθείσα λύση για τον κόμβο Αγίου Στεφάνου, εισφέραμε μεγάλη σειρά γόνιμων και ωφέλιμων παρατηρήσεων προς βελτιστοποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών που αφορούν:
#Στην κυκλοφορία των οχημάτων από και προς Χαλκίδα, Αθήνα, βόρεια και νότια Εύβοια.
#Στην προστασία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος (πηγές Αρέθουσας κλπ)
#Στην αισθητική των κατασκευών.
Κοινώς… Ναι, το περιμένουμε δεκαετίες. Και ναι, έχει αργήσει. Πολύ. Αλλά είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Και εμείς κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για να υλοποιηθεί επιτέλους το κορυφαίο οδικό έργο για την Εύβοια!».
«Ομόφωνα και κυρίως χωρίς να χαθεί χρόνος εγκρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειάς μας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της Παράκαμψης Χαλκίδας – Ν. Αρτάκης – Ψαχνών για το τμήμα προαίρεσης 1: “Υψηλή Γέφυρα Χαλκίδας – Νέα Λάμψακος”.
Έχει προηγηθεί σειρά παρεμβάσεων που κάναμε τα τελευταία χρόνια, οι οποίες οδήγησαν -με τη στήριξη σαφώς και των βουλευτών και Δημάρχων της Εύβοιας- σε θετικές εξελίξεις.
Bασικότερες είναι εξής:
#Να γίνουν ανισόπεδοι όλοι σχεδόν οι κόμβοι του νέου οδικού άξονα.
#Να συντελεστεί απαλλοτρίωση γης με πρόβλεψη για τετράιχνη διατομή.
#Να συμπεριληφθεί στο έργο η παράκαμψη Ψαχνών - (Καστέλλας).
Στη δε προταθείσα λύση για τον κόμβο Αγίου Στεφάνου, εισφέραμε μεγάλη σειρά γόνιμων και ωφέλιμων παρατηρήσεων προς βελτιστοποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών που αφορούν:
#Στην κυκλοφορία των οχημάτων από και προς Χαλκίδα, Αθήνα, βόρεια και νότια Εύβοια.
#Στην προστασία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος (πηγές Αρέθουσας κλπ)
#Στην αισθητική των κατασκευών.
Κοινώς… Ναι, το περιμένουμε δεκαετίες. Και ναι, έχει αργήσει. Πολύ. Αλλά είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Και εμείς κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για να υλοποιηθεί επιτέλους το κορυφαίο οδικό έργο για την Εύβοια!».