Η ένταξη της δεύτερης φάσης της κατασκευής του τμήματος Πάτρα- Πύργος του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος, στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027», ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών.
Η δεύτερη φάση, με προϋπολογισμό 152.281.732,49 ευρώ, υλοποιείται στην τρέχουσα Προγραμματική Περίοδο του ΕΣΠΑ 2021-2027, ενώ η πρώτη, με προϋπολογισμό 99.828.465,86 ευρώ, υλοποιήθηκε εντός της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020.
Το συνολικό φυσικό αντικείμενο της πράξης περιλαμβάνει:
#Την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα– Πύργος, μήκους 74,8 χλμ.
#8 ανισόπεδους κόμβους/ ημικόμβους στα σημεία: Μιντιλογλίου, ΒΙ.ΠΕ., Κ. Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου.
#Εργασίες σε παράπλευρο και κάθετο δίκτυο.
#Λοιπά συνοδά έργα, αποχέτευσης ομβρίων-αποστράγγισης, σήμανσης- ασφάλειας- περίφραξης, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα (γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κλπ.), έργα περιβάλλοντος, κλπ. Επίσης, περιλαμβάνονται δαπάνες απαλλοτριώσεων, εργασίες αρχαιολογίας, μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και υπηρεσίες συμβούλων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του έργου.
Η δεύτερη φάση, με προϋπολογισμό 152.281.732,49 ευρώ, υλοποιείται στην τρέχουσα Προγραμματική Περίοδο του ΕΣΠΑ 2021-2027, ενώ η πρώτη, με προϋπολογισμό 99.828.465,86 ευρώ, υλοποιήθηκε εντός της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020.
Το συνολικό φυσικό αντικείμενο της πράξης περιλαμβάνει:
#Την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα– Πύργος, μήκους 74,8 χλμ.
#8 ανισόπεδους κόμβους/ ημικόμβους στα σημεία: Μιντιλογλίου, ΒΙ.ΠΕ., Κ. Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου.
#Εργασίες σε παράπλευρο και κάθετο δίκτυο.
#Λοιπά συνοδά έργα, αποχέτευσης ομβρίων-αποστράγγισης, σήμανσης- ασφάλειας- περίφραξης, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα (γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κλπ.), έργα περιβάλλοντος, κλπ. Επίσης, περιλαμβάνονται δαπάνες απαλλοτριώσεων, εργασίες αρχαιολογίας, μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και υπηρεσίες συμβούλων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του έργου.