Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»

Άνοιξε η ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», με στόχο την καλύτερη ενημέρωση προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά –εργάσιμες ημέρες- από τις 07.00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
Η ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) είναι πιο διευρυμένη σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», προκειμένου αφενός να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και αφετέρου να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται, «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κλπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.α. στα οποία απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επιπροσθέτως, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση:
support.exοikonomo@prv.ypeka.gr