Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Τρόφιμα με ταυτότητα και εξαγωγικό προφίλ


Το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), σε πολυσέλιδη έκθεση που εκπόνησε για τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών, επισημαίνει τον κομβικό ρόλο του κλάδου στην ελληνική μεταποίηση και οικονομία.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, με την προϋπόθεση ότι θα δώσει μεγάλο βάρος στην παραγωγή επώνυμων ποιοτικών τροφίμων υψηλής υπεραξίας και εξίσου υψηλών εξαγωγικών προοπτικών, σημειώνοντας ότι ένα από τα βασικότερα «όπλα» που έχει στη διάθεσή της η ελληνική αγροδιατροφική βιομηχανία σε αυτή την κατεύθυνση είναι η ποιότητα και η ταυτότητα των εγχώριων προϊόντων και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο θα πρέπει να αποτελέσει βασική προτεραιότητα η οργανωμένη προώθηση του ελληνικού brand name τροφίμων.