Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2012

Τα γραπτά μηνύματα αντέχουν στην κρίση


Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία μελέτης του Οικονομικού Πανεπιστημίου και της ICAP, τα γραπτά μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου αποτελούν την πιο σημαντική πρόσθετη υπηρεσία, χαρακτηριστική της αρχής λειτουργίας της κινητής τηλεφωνίας, ιδιαίτερα για τα νεανικά κοινά.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα sms αντέχουν στην κρίση, σημειώνοντας ωστόσο μείωση 2% ετησίως από το 2009.
Η μείωση αυτή, από τις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, αποδίδεται εν μέρει στην εξάπλωση των social media και των εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί, δημιουργώντας νέες, σύνθετες υπηρεσίες μεταφοράς δεδομένων.
Η εξέλιξη της απήχησης των sms φαίνεται και από το γεγονός ότι το 2000 τα έσοδα των Ευρωπαίων παρόχων κινητής τηλεφωνίας προέρχονταν κατά 94% από ομιλία, κατά 5% από την αποστολή sms και κατά 1% από την αποστολή δεδομένων. Το 2010 η εικόνα άλλαξε κατά πολύ καθώς τα έσοδα προέρχονταν κατά 72% από ομιλία, κατά 16% από sms και κατά 12% από την αποστολή δεδομένων.
Η αγορά αλλάζει ραγδαία και ήδη προβλέπεται οι πωλήσεις στα smartphones να αυξηθούν κατά 33% το τρέχον έτος και των tablets κατά 57%, οδηγώντας σε περαιτέρω αύξηση στη χρήση δεδομένων και κινητής ευρυζωνικότητας.