Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

Οι τάσεις και οι εξελίξεις γύρω από το Facebook Μarketing


Η ψηφιακή κοινότητα του Facebook αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη <<πόλη>> της χώρας μετά την Αθήνα, με 3,4 εκατομμύρια χρήστες.
Αυτή ήταν η αιτία που το Marketing Week και η Thinkdigital διοργάνωσαν στην ελληνική πρωτεύουσα πριν λίγες μέρες ένα μαραθώνιο 8 ωρών σχετικά με τις τάσεις και τις εξελίξεις γύρω από το Facebook Μarketing.

Όλοι οι ομιλιτές του συνεδρίου επισήμαναν ότι το Facebook και γενικότερα τα Social Media θέτουν νέους κανόνες και ότι σ’ αυτά παραπλανητικά μηνύματα δεν χωράνε.
Στο παρελθόν ο ρόλος της διαφήμισης ήταν να ενημερώσει το κοινό για την ιστορία του brand. Σήμερα η προσπάθεια που καταβάλουν οι διαφημιστές είναι να κάνουν τους καταναλωτές να μιλήσουν για το προϊόν τους στο Facebook. Το word of mouth έγινε word of mouse.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η display διαφημιστική δαπάνη στην ελληνική αγορά το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου του 2011 ανήλθε στα 16,7 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση παρά τη μεγάλη οικονομική κρίση.